Annulerings voorwaarden

Huidzorg Balans, laatste wijziging doorgevoerd op 27.01.2022

Annuleringsvoorwaarden

Vanwege de huidige pandemie geldt er sinds enkele maanden in onze praktijk een versoepeld annuleringsbeleid. Het is niet altijd mogelijk of verstandig om naar de afspraak te komen. Deze voorwaarden zijn van kracht zodra een afspraak bij ons is ingepland. Wees bij het maken van de afspraak bewust van deze voorwaarden, zodat je niet achteraf voor verrassingen komt te staan. We hopen op je begrip.

Annulering of verplaatsing, standaard reglement:

Wil je een afspraak annuleren of wijzigen, dan kan dit tot 24 uur voor aanvang van je afspraak. Heb je de afspraak op maandag: dan kan dit tot zaterdag 16 uur. Op zondag is de praktijk gesloten en kunnen we je afspraak niet verzetten, uit het systeem halen of de vrijgekomen plek invullen. Dit kan per e-mail, WhatsApp of telefonisch (inspreken voicemail).

Valt de annulering binnen 24 uur? Dan kan de afspraak niet meer kosteloos geannuleerd worden en ontvang je een factuur van €35 euro (per max. 45 minuten behandeltijd) welke je binnen 14 dagen betaald dient te hebben per bank. Deze kun je niet indienen bij je zorgverzekering.

Annulering of verplaatsing vanwege COVID:

Heb je te maken met een corona gerelateerde klacht of maatregel en kan je om deze reden niet komen? Dan heb je tot 8 uur voor aanvang van je afspraak te tijd om dit aan ons te melden. Dit kan ook buiten werktijden en dient te worden gedaan per e-mail, WhatsApp of telefonisch (inspreken voicemail).

Valt de annulering binnen 8 uur voor aanvang van de behandeling, dan kan deze niet meer kosteloos geannuleerd of gewijzigd worden en wordt de behandeling gedeeltelijk in rekening gebracht. Je ontvangt een factuur van €25 euro (per max. 45 minuten behandeltijd) welke je binnen 14 dagen betaald dient te hebben per bank. Deze kun je niet indienen bij je zorgverzekering.

E-mail ons

Heb je een directe vraag? Stuur ons een e-mail, en dan komen onze huidtherapeuten zo snel mogelijk op je terug.

0